زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 8:37 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 315
نویسنده پیام
magicer15 آفلاین


ارسال‌ها : 22
عضویت: 28 /12 /1391


حلقه ی عجیب در دست کانر
گنج کاپیتان کید : سفال عدن (Shards Of Eden)

سفال های عدن اشیائی حلقه مانند بودند و جزو Pieces of Eden بودند. این حلقه ها توسط تمدن اولیه ابداع شدند تا به عنوان سپر شخصی برای کسی که آن را به دست می کند, استفاده شوند. این حلقه های سفالی با تولید میدان الکترو مغناطیسی از فرد در مقابل صدمات ناشی از گلوله ها و سلاح های گرم محافظت می کرد. ( چه سلاح های عادی و چه سلاح های پیشرفته و هسته ای)




زمانی یکی از سفال های عدن به مالکیت ناخدای معروف, کاپیتان ویلیام کید در آمد. مردم با مشاهده فلزات و بخصوص گلوله هایی که از کنار کید منحرف می شدند به این باور رسیده بودند که کاپیتان کید شکست ناپذیر است. از آن پس داستان ها و افسانه های زیادی درباره مغلوب ناپذیری کاپیتان کید بر سر زبان ها افتاد. بعد از چند سال, کید تصمیم گرفت این حلقه سفالی اعجاب انگیز را از نظر همگان بخصوص تمپلار ها پنهان سازد. بدین خاطر آن را در جزیره Oak Island مخفی کرد. او نقشه ای از محل اختفای سفال عدن تهیه کرد و آن را رمز گذاری کرد. سپس آن را به چهار قسمت و میان چهار نفر از خدمه سابق کشتی اش تقسیم کرد.

یکی از ملوان های سابق کاپیتان کید به نام Peg Leg در هومستد برای کانر درباره افسانه شکست ناپذیری کاپیتان کید و گنج بزرگش تعریف کرد. او در ازای دریافت اشیا مورد علاقه اش مکان تکه های نقشه را به کانر می گفت. بعد از چند سال با بدست آوردن تمام تکه های نقشه و رمزگشایی آن, کانر به گنج کاپیتان کید یا همان سفال عدن دست یافت.




در زمان مدرن و داخل معبد بزرگ, جونو موقع تعریف تلاش های تمدن اولیه برای نجات زمین, از سفال عدن به عنوان یکی از این روش ها نام برد. سپری که بی چون و چرا و تحت هر شرایطی از صاحبش حفاظت می کرد, به تنهایی توانایی مقابله با اشعه سوزان خورشید را نداشت و فقط می توانست تعداد اندکی از انسان ها را نجات دهد. بدین خاطر تولید این حلقه های سفالی قطع شد و به یکی از روش های شکست خورده برای دفاع از زمین پیوست.



یکشنبه 11 فروردین 1392 - 12:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com